Βιβλιο-Προτάσεις

by 12:16 μ.μ. 0 σχόλια
Νο 1: 
(για ειδικούς και γονείς)

«Η σύγχρονη διδακτική απαιτεί εναλλακτικούς τρόπους μάθησης. 
Ο έξυπνος γονιός ή δάσκαλος γνωρίζει ότι παιδί και παιχνίδι είναι έννοιες ταυτόσημες, άρα στόχος του πρέπει να είναι οι παιγνιώδεις τρόποι μάθησης με ενδιαφέροντα και χαρούμενο τρόπο, στην κατάλληλη στιγμή.
Το βιβλίο αυτό υλοποιεί τις παραπάνω θέσεις, παρουσιάζοντας το ανιαρό και συχνά αγχογόνο μάθημα της ορθογραφίας και της γραμματικής με ελκυστικούς τρόπους, μέσα από την εικόνα, το χρώμα -που το παιδί θα επιλέγει- και το χιούμορ, όταν πρέπει.
Οι τρόποι που υποδεικνύονται έχουν δοκιμασθεί για πολλά χρόνια και έχουν φέρει θεαματικά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ακόμη και σε παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές δυσκολίες...»


 Νο 2: 

(για ειδικούς και γονείς)

«Αυτισμός. Πώς να εξηγήσει κανείς το αίνιγμα;
Γυρίζοντας γύρω του, όπως ο δορυφόρος ενός πλανήτη; Τηρώντας σιωπή μπροστά στη σιωπή του; Διερευνώντας τον πειρασμό που μας θέτει και μοιάζει με τον πειρασμό αναζήτησης της ερήμου ή τον πειρασμό κατάκτησης μιας υψηλής βουνοκορφής;
Το βιβλίο προσπαθεί να κινήσει το ενδιαφέρον μας, ώστε αυτή η παλίρροια, αυτή η κινούμενη άμμος, αυτό το παγόβουνο - ο αυτισμός - να γίνει αντικείμενο διερεύνησης. Να καταλάβουμε πως κανένα κάστρο δεν είναι απόρθητο. Πως τα αυτιστικά παιδιά δεν είναι παιδιά από άλλο πλανήτη, ούτε παιδιά ενός άλλου θεού. Είναι παιδιά μας. Η ιδιορρυθμία, η εκκεντρικότητα, η μανιακή κίνησή τους μας συνεπαίρνουν, μας σαγηνεύουν, αλλά και μας πονούν. Όμως ο πόνος γεννά δύναμη και η δύναμη αποφασιστικότητα και αγωνιστικότητα.
Το βιβλίο παρουσιάζει όλες τις ιατρικο-επιστημονικές θεωρίες για τον αυτισμό και με βάση αυτές προτείνει συγκεκριμένα βήματα συμπεριφοράς στον εκπαιδευτικό και στον γονέα ώστε το αυτιστικό άτομο να αισθανθεί, πρώτα, πιο άνετα με τον εαυτό του και, μετά, να βελτιώσει την κοινωνικότητά του για να κινηθεί πιο εύκολα στο κοινωνικό περιβάλλον του.
Ελπίζω το βιβλίο αυτό να βοηθήσει κάθε αναγνώστη να περάσει στην αντίπερα όχθη, να απλώσει γέφυρα επικοινωνίας. Θα είναι μεγάλη η χαρά μου αν καταφέρουμε κάτι που για μας είναι ίσως μικρό και ασήμαντο, αλλά για εκείνα σημαντικό.»
                                                                                  

Χριστίνα Γεωργαλλή

Λογοθεραπεύτρια

Γεννήθηκε το 1991 και μεγάλωσε στην Κω. Σπούδασε λογοθεραπεία στα Ιωάννινα. Ζει στην πόλη Sheffield της Αγγλίας με στόχο να πραγματοποιήσει σπουδές στην ψυχολογία και τις νευροεπιστήμες. Γράφει και στο προσωπικό blog:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου